dimecres, 12 de març del 2008

Fins avui

Vaig començar jugant microlímits Fixed Limit sense pena ni glòria a la xarxa Bossmedia. Hi vaig jugar bastant a temporades.
Quan em va tornar a agafar la dèria vaig donar-me d’alta a Pokerstrategy i em van regalar un bank inicial de $50 a Party Poker, amb l’opció de $100 adicionals si juagava no recordo quantes mans. No ho vaig aprofitar.

Els $50 els vaig fer servir per iniciar-me en el No Limit. Però el “call down” fins al show down amb amb TPTK (Top pair top kicker), un tic de Fixed Limit, em va costar el bank.

El dissabte 1 de març vaig ingressar 50€ a Pokerstars, al canvi $79,03. En quatre sessions de NL5 vaig passar de $170. Em pensava que cada dia seria així. Després em vaig passar dues sessions molt llargues entre $160 i $170, però des de llavors que només que baixo. M’havia arribat a pensar que era boníssim i sóc un paquet. He perdut no menys de 10 caixes amb TPTK contra set o overpair. Ho sé, i així i tot m’hi deixo la caixa.

Com pot passar si cada dia penso?: Avui no. Però és que sí. El més curiós del cas és que quan faig call generalment ja ho sé.

Ara mateix tinc $147,13 i 240 FPP (en necessito 500 per alliberar el bo).

Plans a curt termini:

- Aprendre a no sobrevalorar TPTK

- Un PC i un monitor de mínim 19”

- Instral·lar-me el Pocker Tracker i el Poker Ace Hud

- Alliberar el bo de benvinguda de Pokerstars, que em proporcinarà $50 adicionals.

- Llegir algun llibre de NL

Una mà d’exemple de com es pot ser tan fish que fa mania (així tantes com vulgueu). Ho postejo, encara que em moro de vergonya, com a escarni públic perquè tothom se'n rigui de mi, a veure si no em torna a passar:

Stacks:
BTN with
$7.39
SB with
$10.45
BB with
$3.57
UTG with
$6.05
UTG+1 with
$7.08
MP1 with
$7.09
MP2 with
$24.24
MP3 with
$10.47
CO with
$4.40

Blinds: $0.00/$0.00
Site: Pokerstars
Dealt to SB:
A♥ Q♥
Sklansky group 2
Preflop:
UTG
raises $0.20 to $0.25
6 players fold.
Hero
calls [$0.23]
1 players folded.
Total folds this street: 7
Potsize: $0.55
Flop:
Q♠ 5♠
2♦
Hero
bets [$0.30]
1 players fold.
UTG
raises $0.50 to $0.80
Hero
calls [$0.50]
Potsize: $2.15
Turn:
9♣
Hero:
checks
UTG
bets [$1.90]
Hero
calls [$1.90]
Potsize: $5.95
River:
9♥
Hero:
checks
UTG
bets [$3.10] [ all-in ]
Hero
calls [$3.10]
Results:
UTG shows two pair, Kings and Nines:
K♦ K♠ Hero doesn't show.
UTG collected $11.60 from pot